Takk for i år!

Nå som sommerferien nærmer seg med stormskritt vil vi bruke anledningen til å takke dere alle for et fint og noe spesielt barnehageår!

Etter et år med stort fokus på trafikklys, smittesporing og reduserte åpningstider, er det omsider blitt sommer. Vi vil derfor ønske alle barn, foreldre og ansatte en god sommerferie og velkommen tilbake til nytt barnehageår i august. Vi vil rette en spesiell takk til dere foreldre som har vist stor forståelse og samarbeidet godt med oss i en krevende periode.

Det har heldigvis ikke bare handlet om korona. Det har vært påske- og julebord, karneval, Santa Lucia, solfest, spa, besøk hos tannlegen, utallige turer, og barna har skapt kunstverk på nivå med Leonardo da Vinci. Hver eneste dag har vært preget av smil, latter, snørr og tårer. Heldigvis mest smil og latter.

Fra høsten blir det en ny hverdag for mange. Både barn og voksne skal bytte avdelinger, noen skal til og med begynne på skolen. Nye minner og nye vennskap skal skapes. Denne gangen uten sperrebånd og restriksjoner.

Vi sender en spesiell hilsen til skolestarterne våre. Tusen takk for fine år sammen med dere i barnehagen. Det er ingen hemmelighet at vi kommer til å savne dere masse, men vi er helt sikre på at dere vil få det veldig bra på skolen. Vi ønsker dere alle masse lykke til og gleder oss til å høre hva dere gjør på veien videre.

Fra alle oss i Risaksla barnehage.